Valabil din 01.10.2022
COMCEREAL S.A., societate comerciala cu sediul social in str. Ana Ipatescu nr.1, Suceava, jud. Suceava, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului cu numarul J33/223/1996, avand cod unic de inregistrare RO8230110, care opereaza sub numele sau marca comerciala Casa del Sol la punctul de lucru din Predeal, Str. Ceahlau nr.12, este denumita in continuare “Operatorul”.
Persoanele fizice sau societatile comerciale care rezerva un sejur sau un spatiu de eveniment la punctul de lucru Casa del Sol vor fi denumite in continuare “Clientii”.
Obiectul acestui document cu valoare contractuala este de a stabili termenii si conditiile in care se va inchiria proprietatea si cum va fi ea folosita. Termenii si conditiile se aplica in mod automat tuturor ofertelor, serviciilor si rezervarilor formulate de catre Operator si agreate de catre clientii sai.
Prin utilizarea formularului de rezervare aferent website-ului (casadelsolpredeal.ro), prin acceptarea platii catre orice terta parte care a intermediat inchirierea, fie prin confirmarea rezervarii telefonic, prin mesaj text sau prin email, Clientii confirma ca au citit, au inteles si au acceptat toti termenii si conditiile precizate aici.
2. Sederea
2.1. Politica de cazare/decazare – ore de functionare
Proprietatea va fi pusa la dispozitia Clientilor incepand cu ora 14:00 in ziua sosirii si eliberata nu mai tarziu de ora 12:00 in ziua plecarii. Exceptie fac intelegerile separate intre Operator si Clienti, ca parte a unui pachet agreat in scris, fie prin acceptul achitarii unei taxe de eliberare tarzie sau intrare mai devreme, daca acest lucru este in fapt posibil la momentul inchirierii si nu intervine in buna desfasurare a activitatii de curatenie sau primire a altor oaspeti.
Intrarea pe proprietate inainte de ora 11:00 in ziua sosirii, sau parasirea ei dupa ora 16:00 obliga Clientii la plata unei nopti in plus de cazare, exceptie facand cazurile in care Operatorul a oferit gratuit accesul pe proprietate mai devreme. Pentru solicitari de a lasa doar bagaje sau alimente in frigidere mai devreme de ora cazarii, Operatorul este deschis sa gaseasca intotdeauna solutii in masura in care ele nu afecteaza zonele si orele de curatenie aferente acelor spatii in care vor fi depozitate.
Taxa de decazare in cazul nerespectarii orelor agreate mai sus, care nu constituie alta intelegere intre Clienti si Operator este de 500 RON.
2.2. Starea imobilului si a bunurilor
La momentul cazarii, Clientii accepta ca au primit imobilul si bunurile in buna stare, conform procesului verbal din anexa 1 a acestui document, exceptie facand cazurile in care Clientii sunt anuntati in mod expres de catre Operator ca exista o problema cu imobilul sau cu bunurile, produsa de catre altcineva, inaintea sosirii Clientilor, caz in care Operatorul isi asuma intreaga responsabilitate.
In cazul in care pe timpul sederii se pierde/deterioreaza/strica/sparge/distruge, etc. vreun bun sau vreo componenta a cladirii, pretul de inlocuire/reparare/colectare ca deseu se va comunica Clientilor si acestia se obliga la plata aferenta actiunii necesare fiecarei interventii.
In cazul unei defectiuni anterioare sosirii, care din punct de vedere al Operatorului va ingreuna sau va face incomoda sederea Clientilor, acestia vor fi anuntati telefonic imediat ce defectiunea se va sesiza si va fi la latitudinea acestora daca vor dori sa continue in aceleasi conditii cu rezervarea si sederea. In cazul in care Clientii vor decide ca nu este acceptabila defectiunea sau respectivul inconvenient, plata facuta in avans se va returna integral si se va anula rezervarea.
In caz de forta majora, definita ca orice imprejurare care face imposibila cazarea Clientilor, acestia vor accepta motivul anularii rezervarii si vor primi orice plata facuta in avans inapoi, in contul din care aceasta s-a achitat.
2.3. Politica de zgomot
Casa del Sol este localizata intr-o zona rezidentiala cu reguli stricte in privinta perioadelor de liniste si odihna. Asadar, accesul in proprietate si folosirea unui sistem de muzica propriu sau utilizarea celui din dotare este permisa in exteriorul cladirii numai pana la ora 22:00. Clientii inteleg si accepta ca dupa aceasta ora, pot folosi in interior sistemele de muzica, incercand insa sa nu deranjeze vecinii prin volumul la care ele sunt utilizate. In caz contrar, vor fi atentionati telefonic, dar daca nu se ajunge la o intelegere si se va impune interventia Operatorului pentru a discuta cu vecinii si a detensiona situatia sau in cazul in care se va apela numarul unic de interventie 112, Operatorul isi rezerva dreptul de a factura o taxa administrativa suplimentara de 200 RON/interventie.
Orice amenda, dauna, cheltuiala legala care se naste din incalcarea acestei reguli va fi suportata integral de catre Clienti.
In cazul in care pe durata sederii se inregistreaza mai multe plangeri pentru perturbarea linistii publice sau de orice alta natura, Operatorul isi rezerva dreptul de a anula sejurul, Clientii avand obligatia de a elibera imediat proprietatea sub supravegherea personalului administrativ si daca este necesar, al politiei.
Se va folosi numai sistemul de muzica (boxa de dimensiune medie cu conectare bluetooth) pusa la dispozitie de catre Operator, accesul cu orice alte sisteme de muzica apartinand Clientilor, fiind interzis, cu exceptia boxelor portabile de mici dimensiuni (mini).
3. Conditii de rezervare
3.1. Tarife si plati
Toate tarifele afisate in incinta sau pe orice platforma online de promovare turistica sunt tarife de cazare in regim de inchiriere integrala, self-service.
Toate tarifele sunt exprimate pe noapte de cazare. Unitatea se inchiriaza pentru minim 2 nopti, exceptie facand ocaziile speciale si sarbatorile legale cand Operatorul isi rezerva dreptul de a alege o perioada mai lunga de 2 nopti ca fiind minima pentru cazare.
Capacitatea totala a pensiunii este de 16 adulti, in 6 camere duble si un apartament, dotate cu un total de 8 paturi duble, 2 paturi single, la care se adauga 2 paturi suplimentare – contra cost (potrivite pt copii cu greutate pana in 40kg), 2 paturi de bebelusi/toddlers (potrivite pt copii cu greutate maxima de 20kg). Tariful exprimat pe sejur este valabil si pentru maximul de persoane cazate, dar si daca se cazeaza o singura persoana, spre exemplu.
Operatorul poate face modificari de tarif in orice moment, aceste modificari neafectand in schimb rezervarile deja confirmate.
Rezervarile sunt considerate garantate dupa primirea platii avansului cerut de catre Operator. Avansul uzual este prima noapte de cazare, exceptie facand weekend-urile pentru care plata pentru cele 2 nopti va fi facuta integral, anterior sosirii. Sarbatorile si perioadele aferente zilelor libere de la stat fac obiectul unei intelegeri separate pentru care Operatorul isi rezerva dreptul de a cere ca avans un alt procent din totalul sumei, in functie de situatie.
Plata serviciilor turistice rezervate se poate face numerar prin deplasarea in prealabil la unitate a Clientilor, prin OP in contul bancar al societatii sau cu cardul prin platformele de rezervare.
In cazul in care Clientii doresc o alta metoda de plata la sosire si anularea platii initiale a avansului, Operatorul accepta si varianta blocarii sumei aferente avansului direct in sistemul de plati cu cardul al pensiunii urmand ca aceasta operatiune sa fie anulata la primirea celeilalte metode de plata la sosire, caz in care banii se vor intoarce in contul cardului cu care a fost facuta plata initiala.
Plata cu carduri si tichete de vacanta este de asemenea acceptata.
Operatorul poate retine/bloca o suma cu titlu de garantie care va fi inapoiata/deblocata la sfarsitul sejurului daca nu s-au inregistrat pagube care sa justifice retinerea ei partiala sau integrala.
Clientii vor primi o factura proforma pentru avans si una finala la plata integrala, in timpul sederii.
Clientii au obligatia sa verifice detaliile din factura inainte de a achita contravaloarea serviciilor.
3.2. Confirmarea/infirmarea rezervarii/anulari
Orice solicitare primita de la Clienti va fi solutionata in maxim 24 de ore de la primire si se va concluziona printr-o confirmare de principiu sau infirmare, scrisa sau comunicata telefonic.
O rezervare se va considera confirmata/garantata la momentul in care s-a primit dovada platii avansului sau a intregii valori a cazarii in contul societatii. Pana la acel moment, se va bloca perioada dorita si acceptata de catre Operator in functie de fiecare caz in parte, dar nu pentru mai mult de 2 zile lucratoare. La depasirea acestei perioade, rezervarea se va anula automat, fara sa mai fie necesara o confirmare directa cu Clientii.
Proprietatea se inchiriaza pentru minim 2 nopti. Daca se doreste o singura noapte de cazare, se va achita tariful pentru 2 nopti.
Anularea rezervarii inainte cu 14 zile de sosire nu atrage dupa sine nicio penalitate, banii achitati fiind transferati inapoi in contul din care s-a facut plata avansului, exceptie facand sarbatorile cand anularea trebuie facuta cu minim 30 zile inaintea sosirii. Contravaloarea serviciilor achitate va fi returnata in contul aferent platii avansului in maxim 30 de zile.
In caz contrar, avansurile indiferent de valoarea lor, vor fi retinute integral, exceptie facand orice intelegere agreata de Operator care nu face obiectul acestui contract.
3.3. Conditii de cazare si formalitati
Operatorul isi rezerva dreptul de a intra pe proprietate in orice moment cu anuntul in prealabil al oaspetilor sau nu, pentru a solutiona probleme de mentenanta, gradinarit, deszapezit, strans si sortat gunoiul, etc.
Formalitatile de facturare vor fi facute la o ora stabilita de comun acord cu Clientii, moment in care Operatorul va intra pe proprietate si se va ocupa de acestea in prezenta unei persoane desemnate de Clienti.
Pe toata perioada sederii Operatorul ramane la dispozitia Clientilor pentru a solutiona orice probleme sau nelamuriri, cerinte speciale, etc., atat telefonic, cat si personal, daca se va dori acest lucru.
Programul de curatenie si dezinfectie la Casa del Sol este inainte de sosirea si dupa plecarea clientilor. Lenjeria si prosoapele vor fi schimbate doar daca se doreste in mod special dupa 3 nopti de cazare acest lucru si se va permite accesul personalului de curatenie pentru a se ocupa de acest aspect. In fiecare joi, personalul de curatenie al pensiunii va strange, sorta si preda gunoiul.
Inafara acestui program de curatenie, daca Clientii vor dori servicii de menaj zilnic sau ocazional, acestea vor fi discutate cu Operatorul pentru a se verifica disponibilitatea si vor face obiectul unei taxe suplimentare de 100 RON/interventie.
3.4. Fumatul
Fumatul clasic este strict interzis in interior. Nerespectarea acestei reguli atrage dupa sine dreptul Operatorului de a anula sejurul in orice moment, Clientii fiind rugati sa elibereze unitatea imediat.
Narghilelele sunt de asemenea interzise in interior, dar si in exterior in apropiere de sau pe spatii de lemn.
Este permisa in interior doar folosirea aparatelor de tip electronic de fumat.
3.5. Animalele de companie
Este interzis accesul cu animale de companie in pensiune inafara unei intelegeri prealabile cu Operatorul.
3.6. Siguranta clientilor si a bunurilor
Operatorul nu isi asuma nicio responsabilitate in cazul in care au disparut sau s-au deteriorat bunuri personale, acestea intrand exclusiv in grija Clientilor.
Intreaga proprietate este supravegheata video la exterior si partial la interior si putem pune la dispozitia politiei orice material video pertinent unei anchete, in termen de maxim 10 zile de la decazare daca se doreste acest lucru, dupa care fisierele video se sterg automat conform politicii noastre de supraveghere si confidentialitate detaliata separat.
Avand in vedere ca pensiunea este situata intr-o zona montana, vizitata des de catre ursi, Operatorul nu isi asuma nicio responsabilitate in cazul in care s-au produs pagube materiale sau accidentari umane. Operatorul detaliaza mai jos un set de obligatii si recomandari pentru a evita aceste situatii particulare.
Este strict interzisa lasarea gunoiului menajer afara din pensiune si a alimentelor gatite sau ramase de la folosirea gratarului, a fructelor, legumelor, etc., precum si depozitarea de alimente in masinile parcate in curte, intrucat oricare dintre aceste actiuni ar putea atrage ursii.
In cazul in care se vor produce pagube materiale pensiunii din nerespectarea acestei reguli, Operatorul isi rezerva dreptul de a stabili o taxa in functie de fiecare caz pentru a-si recupera paguba produsa sau a face reparatiile necesare.
In cazul in care ursii isi vor face totusi aparitia, indiferent din ce motiv, ramaneti calmi, nu hraniti animalele, incercati sa va indepartati incet si intrati in incinta. Nu incercati sa le filmati sau sa le faceti poze decat daca sunteti in siguranta in interiorul pensiunii.
4. Dispozitii finale
Consideram ca orice persoana care beneficiaza de serviciile de rezervare, inchiriere si dare in folosinta a unitatii noastre a luat la cunostinta termenii si conditiile mai sus mentionate si le-a acceptat tacit.
COMCEREAL S.A. prin Operatorul Casa del Sol, poate sa actualizeze termenii si conditiile sale si poate sa modifice sau sa revizuiasca procedurile pentru imbunatatirea serviciilor oferite, în orice moment, fara notificare prealabila.